среда, 9 июля 2014 г.

Sığorta agentlərinin hədəfi


Axırıncı yazımı  27 noyabrda yazmışdım.  İndi yenə sığorta haqqında fikirlərimi bölüşəcəm. Aktiv satışla məşğul olarkən belə yazılar yazmağa vaxt olmur.  Amma belə bir deyim də, var ki, istəsən vaxt taparsan istəməsən bəhanə. Nə isə bəhanəni qoyum keçim mətləbə.
Aktiv sığorta satışı ilə məşğul olduğum periodda bazarı tamam ayrı yöndən təsəvvür etməyə başladım.  Sığorta bazarı mənim düşündüyüm kimi deyildi.  Demək olmaz pisdir yaxud yaxşıdır. Necə var elə o cürdür. Sözümə görə marketer dostlar inciməsinlər. Amma bazar  marketoloqun gördüyü kimi deyil. Bir satış insanın hər gün rastlaşdığı kimi. Marketoloq tamam ayrı istiqamətlərdən baxır. Daha fərqli görür bazarı. Amma satışdakı insan heç bir istiqamətdən baxmır. Elə həmin bazarın inçində olur. Ayrılmaz hissəsi olur. Satış insanı bilir ki, posterin üstündə iri hərflərlə avtomobil sığortası yazılsa daha effektiv olar nəinki hansısa kasko məhsulunun gözəl və kreativ adı.  Xeyir mən marketoloqlara qarşı deyiləm və marketinq barədə düşüncələrimi heç kəs dəyişməyib.  Sadəcə bir dostumun dediyi kimi daha dərinə getmişəm. Satışa. Və sığorta bazarına tam fərqli baxıram. Fərqli baxdığım müddətdə də,  müəyyən etdim ki, satış 3 hissəyə bölünür.
Birinci hissə hər zaman edəcəyin satış.  Bu elə satışdır ki, istənilən halda edirsən bunu. Çünki, sənin sığorta ilə məşğul olmağını bilən qohumların var, tanışların və dostların var. Elə insanlar ki, sizin sığortada olmağınıza görə məhz sizə müraciət edir. Bu cür satışa hədəflənməyə ehtiyac yoxdur. Çünki, bu onsuz da, baş verəcək. Belə satışı istədiyin vaxt edəcəksən.  Məsələn dostun sənə zəng edir və sığortalanır.
Digər hissə daha təhlükəli hissədir. Onu ümumiyyətlə unutmalısan. Bu heç vaxt edə bilməyəcəyin satış. Çünki necə edirsən et sən bacarmayacaqsan. Ona görə yox ki, bacarıqsızsan. Ona görə ki, şərait elə gətirir. Həmən bu satış başqa bir agentin birinci hissə satışını təşkil edir. Hər zaman edəcəkləri satış. Mənim praktikamdan bir misal. İndiki şəraitdə mən Qubatov Ceyhun heç cürə Nərimanov metrosu ərazisindəki obyektlərə icbarti əmlak sata bilmərəm.

Sonuncu hissə isə ən vacibidir. Etməli olduğun satış.Nəyə görə etməli olduğun. Çünki bu qism satış yuxarıdakı ikisinə aid deyil. Yəni bunu əldə etmək üçün səy göstərməlisən və bu satışı sənin əlindən alan yoxdur. Get ele! Bu o satıdır ki:  zəng edirsən.  Görüşürsən. Yenidən zəng edirsən. Mail yazırsan. Yenidən görüşürsən. Və sair və sair. Sonda müqavilə buraxılır. Bu o satışdır ki, sırf bacarığın, bəxtin, savadın, fərasətin bir sözlə enerjin hesabına edirsən. Can yandırıb alındırırsan. Sığorta agenti  məhz bunun üzərində düşünməlidir. Hədəfi bu olmalıdır.

Комментариев нет:

Отправить комментарий