Şəkilə fikir verməyin. Qəliz
bir qrafik olmayacaq. Ümumiyyətlə qrafik olmayacaq. Sadəcə tövsiyyələr...Sığortanın
xüsusiliyi onun marketinqinə də, təsir edir və burada qeyri adi bir şey yoxdur.
2012-ci ilin adi bir yay axşamı bir sığorta agenti ilə söhbətimin nəticələrini
yazmaq qərarına gəlmişdirm. Söhbət sığorta marketinqinin alətlərindən gedirdi.
Elə alətlərdən ki, sığorta agenti yararlana bilərdi. Zənnimcə
biznesinin inkişafı barədə düşünən sığorta agentləri üçün faydalı olacaqdır. Burada
elə alətlərdən söhbət gedəck ki, hədəflədiyiniz auditoriyaya çatmağa imkan verəcəkdir.
Çap Marketinq Alətləri
- Sığorta marketinqi alətləri
özündə qəzetlərdə və jurnallardakı reklam, flayerlər və bilbordlar kimi
reklamıın çap formalarını cəm edir.Bu alətlərdən yararlanmaq üçün böyük
xərc gərəkmir. Kiçik məbləğdə
flayerlər çap edib öz lokal ərazinizdə yaymaq olar.Böyük məbləğdə pulla
isə bilbordlardan yararlanmaq olar. Şübhəsiz ki, bu fikirlərə də, əjks
fikirlər var. Məsələn “ Azərbaycanda reklam keçərli deyil. Xüsusən
sığortada.” Amma…çox reklam olunmaqla daha çox tanınmaq imkanı yaranır. Və
əgər indi ehtiyac olmasa da, gələcəkdə sığorta gərək olduqda reklamı çox olunana
müraciət olunacaq. Ona görə ki, bu haqda daha çox insan bilir.
Televiziya və Radio
- Sığorta biznesində televiziya
və radio reklamları effektiv marketinq aləti kimi istifadə edilə bilər.
Düzdü bu bahadır. Azərbaycanda yerli TV kanallara alternativ və maraqlı
xarici kanallar var.Lakin hələ də, insanlar bunu seyr edir. Və reklamı çox
görünən şirkət yuxarda qeyd etdiyimiz kimi çox tanınır. Radioda isə
vəziyyət müqayisədə daha yaxşıdır.
Internet Marketinq Alətləri
- Heç kəsdən asılı olmadan ən dinamik inkişaf
edən internet. Ən geniş imkanlar yaradır. Və çox böyük uğurlar vəd edir. Internet
vasitəsi ilə potensial
müştərilərə daha tez çatmaq olur. Elə veb səhifə yaratmaq olar ki, məhsul
və satışdan sonrakı xidmətlə bağlı daha geniş məlumat versin. Heç kəsi yormasın.
Təşviq etsin. Həyəcan yaratsın.
Комментариев нет:
Отправить комментарий